Friday, 27 May 2016

JOM BERNASIK KAK WOK KAT SEREMBAN DUA JOM!


nasi kak wok, seremban, nasi viral

Comel nya budak tu....... EH EHH!!! lain nak dicerita lain yang ditaip. Hmm... Ni, KH nak kongsi sikit pasal makanan viral sekarang ni. Tengah hot meletup kebabow dusyum dusyummm (siap percik bunga api you). HAHAK!

Siapa dah rasa nasi kak wok di Seremban 2? Ini la kodai nyo (tetibe speaking nogori lak ai), SODAQ KITCHEN. Lokasi kedai ni senang je nak cari sebab dah ramai yang jumpa tu pasal la senang. KIH3! ok2.. Landmark mula2 sekali kedai ni berhadapan dengan kompleks mahkamah seremban 2, kemudian korang cari AMANAH RAYA. Haaa kek sebolah tu lah kodai eh sodaq kitchen ni. Kalau tak jumpo roger la abang ni 0133955934. Tengok gambar bawah ni hah, lagi sonang, macam makan kacang.


                              



Jemput la datang kedai Sodaq Kitchen ni dan rasa hidangan pantai timur iaitu nasi kak wok yang tengah viral ni. Sekurang-kurang eh, tak do la tokial-kial bilo kawan sembang pasal nasi viral ni kan. Mano tak eh, sekarang mano nak dapek ha makan sodap-sodap tambah plak ayam lagi dengan hargo RM4? payah nak dapek hah! baru semalam ado org somban share kek group somban, makan nasik ngan ikan n ais kosong dibantai ha RM10! padan muko eh... tak dapek den nak nolong ha. Datang Sodaq kitchen baru dapek nolong, makan nasi kak wok baru RM4. Siap PERCUMO air sirap ha. Tak ndak?? Tak ndak jangan dipakso2, tengok yo la gamba nasi kak wok ni ha yo! HAHA!

                                     nasi viral, nasi kak wok

Yang ponting air sirap FREE
Abang bomba pun suko 
nasi ayam
Nasi ayam pun ado ha

JOM LA SEMUA YA, KITA PAKAT SERBU!!!!! hahaha

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                 ***Iklan Taknak Dibayar***

SODAQ KITHEN pesan, jika ada sesiapa individu mahupun mana-mana organisasi ingin membuat tempahan untuk berbuka puasa, anda dialu-alukan. Tempahan boleh dibuat dengan menghubungi sehari atau 2 HARI lebih awal. Sebarang pertanyaan boleh hubungi en. Ady 0133955934. TQ TQ!

                                                



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...