ads forum

KOngsiHaL SEDIA MENERIMA SEBARANG BISNES ATAU PRODUK UNTUK DIIKLANKAN atau REVIEW. SILA HUBUNGI 019-4124390


BANNER MERC

Saturday 4 June 2016

MENU-MENU SAHUR TERBAIK DARI SODAQ KITCHEN.. JOM!!


 Assalamualaikum dan salam Ramadan 


Post kali ini KH nak berikan sedikit informasi khas buat rakyat-rakyat Seremban juga buat semua pembaca KH yang tidak dilupain. Eh! Kok Indonesia ye? HAHA!

Baik, untuk pembaca lebih jelas, Sodaq Kitchen ada bagitau KH bahawa kedai mereka akan dibuka sepanjang bulan Ramdhan yang bakal tiba dua hari lagi ni. Jadi, KH diminta untuk mewar-warkan berita gembira ni ke seluruh pelusuk Seremban khas nya dan seluruh alam umum nya.. KIKIKI!

Kepada yang tak kenal lagi Sodaq Kitchen, mari KH kenalkan. Tengok sendiri gambar-gambar bawah ni in shaa Allah kenal lah kang. HAHAH!

sodaq kitchen, nasi kak wok 

Lokasi kedai ni senang je, di Seremban 2 yang pasti dan semua tau taman rekreasi City Park kan? Ye... Dah dekat dah tu. Senang cakap, berhadapan kompleks mahkamah seremban2, bersebelahan AMANAH RAYA. Jalan nak masuk City Park tu dah boleh nampak kedai ni. Okeyh, sekarang KH nak sampaikan informasi utama yang dijanjikan.


WAKTU OPERASI KHAS:

SABTU, 4/6/16 dan AHAD, 5/6/16
9.00 pagi - 5.00 petang

*SEPANJANG RAMADHAN
Selepas tarawikh - Sahur
(10.00 malam - 6 pagi)

SEBARANG PERTANYAAN, HUBUNGI EN ADI 013-3955934


Haa.. jadi, mudahlah untuk anda semua mengunyah-nguyah apa yang ada selepas solat tarawikh tu kan. yelah, solat tarawikh di Masjid al-Hussain kat belakang Sodaq Kitchen je. Masjid besar kat Seremban 2 tu kan, yang warna putih suci tu. Indah sangat masjid tu KH suka. Meh KH belanje gambar sikit, kot ada yang tak kenal masjid ni....
Masjid Al-Hussain
Masjid Al-Hussain diwaktu malam
Suasana keindahan dalam masjid, dari ruang solat muslimat
Suasana keindahan diwaktu malam

Cantik kan?? Haa.. Dah tau kan cantik, Jom kita ramai-ramai solat di masjid Al-Hussain ni. Lepas solat baru la boleh panjangkan kaki kita dan tayar kereta kita ke Sodaq Kitchen pulak. HIHI!

Sekarang KH nak kongsikan menu-menu yang disediakan pulak. Menurut Sodaq Kitchen (SK), mereka akan menyediakan menu istimewa mereka iaitu nasi kak Wok seperti biasa. Namun SK akan menyediakan menu tambahan untuk bersahur. Istimewa kata nya walaupun biasa. Iaitu... tengok bawah ni....... 

MENU UTAMA, NASI KAK WOK!

nasi kak wok seremban
KAK WOK WOK WOK!! 

Menu tambahan untuk bersahur, selain nasi kak wok Sodaq Kitchen sediakan : 

Roti bakar gandum + kale (kubis daun) + telur dadar + keju 

Roti tinggi serat (whole grain) + mentega kacang + hirisan pisang 
Menu yang akan dipertimbangkan kata nya.
Tapi wow jugak kan. Kenyang lebih dari makan nasi lagi tu.

Oatmeal bakar
Paket oatmeal

Ok semua setakat ini je rasa nya informasi yang KH perlu sampaikan. Jadi, jom puasa jom sahur jom3!!! kat Sodaq Kitchen lah mana lagi. Kan ada menu best in the town tu. Kenyang sampai ke petang katanyaaaaaa....... HAHAK! OVER KO NI TAW! BYE!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...