ads forum

KOngsiHaL SEDIA MENERIMA SEBARANG BISNES ATAU PRODUK UNTUK DIIKLANKAN atau REVIEW. SILA HUBUNGI 019-4124390


BANNER MERC

Friday 18 May 2018

MENGEJUTKAN! HASIL PENGGELEDAHAN RUMAH BEKAS PERDANA MENTERI MALAYSIA KE-6



 

NAK BERAYA DENGAN MERCEDES BENZ 280e TAHUN NI?? KLIK SINI!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Allahuakbar. Berita yang sangat mengejutkan buat seluruh rakyat Malaysia. KongsiHaL sendiri pun terkejut yang amat. Betul ke semua ni weyh?! Tapi tengok pada video diatas, pengarah Jabatan Siatan Jenayah Komersial (JSJK), gambar yang dikongsi dari laman Facebook Viral Malaysia News tu, nampak gaya nya betul dah tu. Tambah-tambah lagi KH pun ada terbaca status dari rakan Fb yang kerja polis tu. Nama dia rahsia.. Haha!

Balik pada cerita utama kita yang atas tu, selain segala harta karun hasil penggeledahan yang dibuat, pihak polis turut menjumpai peti besi lama berusia 20 tahun di rumah bekas perdana menteri itu. 

KH hanya mampu doakan yang terbaik buat negara kita, juga balasan yang setimpal buat mereka yang bersalah. Kita tak boleh nak jatuh hukum lagi siapa yang bersalah sekarang ni sebab siasatan sedang dijalankan. Jadi, kita tunggu je depan tv dok tunggu berita dan sidang media yang ada. Lepas aje PRU14 aritu, tak rehat-rehat tv KH apatah lagi PM baru kita Tun Dr Mahathir. Baru aje dilantik terus kerja keras kan. Mana nak uruskan kabinet baru, janji-janji manifesto Pakatan Harapan, urusan siasatan kes Najib Razak, Rosmah dan kroni nya, pembebasan Anwar Ibrahim, dan banyak lagi yang rakyat tak  tau. Allah... Apa-apa pun,kita doakan agar PM kita sihat dan diberi tenaga berpanjangan di bulan Ramadhan yang mulia ini. Amiinnn

1 comment:

  1. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    Well over 160 000 men and women are losing weight with a simple and secret "liquids hack" to lose 1-2lbs each night in their sleep.

    It is very simple and works with anybody.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Grab a clear glass and fill it up with water half glass

    2) Now follow this strange hack

    so you'll become 1-2lbs thinner the next day!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...