ads forum

KOngsiHaL SEDIA MENERIMA SEBARANG BISNES ATAU PRODUK UNTUK DIIKLANKAN atau REVIEW. SILA HUBUNGI 019-4124390


BANNER MERC

Wednesday 2 May 2018

SERVIS AIR-COND




AHNR menyediakan perkhidmatan memasang air-cond, membaiki dan servis kasi cuci air-cond terbaik di sekitar ;
Rawang
Saujana Rawang
Bandar Country Homes
Bandar Tasik Puteri
Bukit Beruntung
Bukit Sentosa
Sungai Choh
Serendah
Antara Gapi
Batang kali
Kuala Kubu Bharu 

dan kawasan-kawasan lain mengikut permintaan pelanggan. Kerja-kerja ini dilakukan oleh boss juga selaku pekerja untuk AHNR ini lebih dikenali sebagai Hadi @ Abang Atan dengan beberapa pembantu nya. 

Korang semua boleh tengok sendiri hasil-hasil kerja AHNR atas perkongsian gambar dari AHNR kepada KH. Jom tengok! Ini lah dia Abang Atan nye.. hihih









Ternyata AHNR ini telah memberikan perkhidmatan terbaik kepada pelanggan nya berdasarkan respon-respon positif dan kepercayaan dari pelanggan tetap mereka.






  
 AHNR juga menyediakan servis ini untuk rumah-rumah, premis kedai, mahupun sekolah dan bangunan pejabat. Korang jangan risau, In shaa Allah AHNR boleh bantu.



 Haaa... Puas tengok semua dah bersih kan? Hihi. Jadi sekarang ni, dah tak boleh nak cakap banyak. Ternyata puas hati kan. Tambahan lagi, untuk pengetahuan korang semua, AHNR juga sediakan servis reset suhu air-cond (smart cool) selepas siap cuci dan pasang tu. Terpulang atas permintaan pelanggan.
--------------------------------------------------------------------------------
9 April 2017 ·
Alhamdulillah..arini satu lg smart cool jalan..owner nk servis skali pasang smart cool..27'c dpt 8'c @ 7'c..bayangkan klu 16'c..selamat membeku boss..gambar xclear pasal hp murah ngat..
#likenew
#janganmarahkalausejuksangat


 


 Baiklah. Kita dah tak payah nak bicara banyak-banyak dah. Sesiapa yang ada masalah berkaitan air-cond kat rumah tu silalah berhubung dengan AHNR dengan segera sebelum ahli rumah korang jadi merah kepanasan. HIHI!

Lebih mudah, korang klik je link ni untuk terus wasap dgn brader aircond ni ye. KLIK SINI






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...