ads forum

KOngsiHaL SEDIA MENERIMA SEBARANG BISNES ATAU PRODUK UNTUK DIIKLANKAN atau REVIEW. SILA HUBUNGI 019-4124390


BANNER MERC

Sunday 13 April 2014

JOM 'SELFIE" KATANYA

selfie, kucing comel, autopilot income
Add caption


Assalamualaikum. Salam dihujung minggu. Selfie, satu 'trend' semasa yang kini yang semakin menjadi kegilaan ramai. Di media sosial tempat perkongsian gambar semakin dipenuhi dengan aksi-aksi selfie.

Apa yang menarik dengan selfie ni? Hanya mereka yang berminat boleh memberi jawapannya. Apa yang diketahui, Selfie bukanlah perkara baru cuma kini ianya menjadi semakin popular.

Blogger Suka Selfie?

Anda suka ber'selfie'? Tidak ada salah blogger suka selfie malah, aksi selfie ini juga boleh menjadi sesuatu yang positif dan menarik andai anda bijak dan kreatif mengeksploitasinya. Contoh terbaik adalah Blog Begins At Forty oleh blogger Uncle Gedek.

Bagi yang belum mengenali, beliau merupakan satu-satunya blogger di Malaysia yang saya ketahui, menzahirkan blog yang melakukan aksi self potret @ selfie setiap hari sebagai entri. Ya! Setiap hari sejak 26 Mac 2009 sehinggalah kini! tanpa terlepas walaupun sehari!




Blog ini amat menarik. Dengan hanya sebuah gambar selfie diri sendiri sebagai entri, ianya mampu menceritakan pelbagai aksi dan ragam kehidupan seharian beliau di merata-rata tempat dan lokasi. Dari kehidupan peribadi sehinggalah ke isu-isu semasa. Kagum dengan disiplin dan komitmen beliau yang membuatkan blog dan personaliti Uncle Gedek cukup unik, tersendiri serta berkarektor untuk menarik perhatian ramai.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TERCARI-CARI PELUANG MENAMBAH PENDAPATAN? ~> Layari www.jutaone.asia/nurulgmj
::Gabungan Minda Jutawan sedia membantu anda. *Sepenuhnya milik bumiputera, khas membantu meningkatkan ekonomi bumiputera, e-niaga no 1 di Malaysia, mendapat Pengiktirafan anugerah Syarikat Paling Jujur di Asia Pasifik 2013.
~ sesuai utk surirumah, pelajar, pesara, sedang bekerja, asalkan 18 tahun keatas.
~ NO boss, NO punch card, baring2 atas katil pun dibayar, pendapatan pasif.
~ potensi pendapatan bulanan: RM18K - RM 26K - RM92K - RM126K








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...